Heb je vragen, opmerkingen of suggesties?

Kijk eerst bij de Frequently Asked Questions of je vraag daar misschien beantwoord kan worden. Hieronder staat misschien ook al het antwoord op je vraag:

Is de kamer die ik heb gevonden nog vrij?
In de meeste gevallen kan je ervan uitgaan dat de kamer nog vrij is. Verhuurders verwijderen de kamers nadat deze zijn verhuurd; bij oude kamers krijgen ze de mogelijkheid de advertentie te verlengen. Doen ze dat niet, dan wordt deze door ons verwijderd. Helaas hebben wij geen andere informatie over de beschikbaarheid van de kamers dan de informatie die op de website staat. Ook kunnen wij jullie niet verder helpen met het zoeken naar een geschikte kamer. Hiervoor zul je zelf goed moeten rondzoeken en rondvragen.
Geen e-mails meer van Kamertje.nl?
Je kan eenvoudig de e-mailservice van Kamertje.nl uitzetten. Dit doe je door eerst in te loggen. Daarna klik je op "E-mailservice" en op "Afmelden."
Geen toegang of wachtwoord vergeten?
In de meeste gevallen kan je je probleem makkelijk zelf oplossen. Klik hier om eventueel een nieuw wachtwoord aan te vragen. Mocht het toch niet lukken, gebruik dan het contactformulier. Omschrijf duidelijk wat niet lukt en vergeet ook je inlognaam niet.
Ik heb betaald, maar nog geen toegang
Indien je hebt betaald via iDEAL en het reageren werkt niet direct, probeer het dan na een uur nog een keer. Soms duurt het een tijdje voordat de bank de betaling heeft verwerkt. Helaas kunnen we daar niets aan doen. Als het daarna nog niet werkt, dan kan je het formulier hieronder invullen. Vergeet niet je accountnaam en rekeningnummer te vermelden, dan zorgen we dat het snel hersteld wordt.
Ik heb zojuist een kamer geplaatst, maar ik zie deze nog niet terug op de site?
Alle geplaatste kamers worden door de redactie op inhoud gecontroleerd. Dit levert een vertraging op van enkele uren tot maximaal 1 dag. De kamers worden 7 dagen per week, meerdere keren per dag gecontroleerd. Daarnaast kun je ook pas reageren op oproepen van kamerzoekers, zodra de door jouw geplaatste kamer is goedgekeurd. We vinden het erg vervelend dat dit enig ongemak oplevert voor de kamerplaatsers, maar we vinden de betrouwbaarheid van Kamertje.nl van het hoogste belang.
Kan ik deze verhuurder vertrouwen? Wat moet ik doen?
Voorkom dat je huurder wordt opgelicht. Wees altijd kritisch bij het maken van afspraken. Om misbruik te voorkomen geven we je graag nog de volgende tips mee:
  • Betaal nooit borg aan een onbekende zonder dat je direct de sleutel van de kamer ontvangt.
  • Ga nooit accoord met het overmaken van de borg via Money Transfer (Western Union).
  • Ga nooit accoord met de afspraak dat de sleutel wordt opgestuurd.
  • Wees alert op SMS-oplichting (het sms-en van een woord naar een 4-cijferig nummer).
  • Indien de verhuurder in het buitenland zit, zorg voor een tussenpersoon in Nederland. Hoe betrouwbaar en verzorgd de persoon ook lijkt of hoe hoog de nood ook is, laat je niet misleiden.
  • Maak altijd een afspraak in de te huren kamer, zodat je de ruimte kan beoordelen en zorg voor een goed huurcontract.
  • Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het vaak ook zo.

Foreign student?

The website is completely in Dutch, but you can use the Google-webtranslator. It will help you understand the website.

Contact formulier

Bedrijfsgegevens

Kamertje
Nieuwe Duinweg 24
2587AD Den Haag
KVK: 27292399
BTW: NL – 817019017B01
06-20840733, bereikbaar via WhatsApp